Start til sommer - vi har stadig plads

Sidste skole dag for 2. og 3.g'erne

I dag havde 2.g’erne og 3.g’erne sidste skoledag, hvilket betød is, eksamensafsløring og vandkamp.

I dag havde 2.g’erne og 3.g’erne deres sidste skoledag, en dag fyldt med hygge og god stemning. Skolen bød på is i solen, imens eleverne hyggede sig med klassen og ventede spændt på eksamensafsløringen. I år bød dagen også på en vandkamp, hvor selv rektoren deltog.

For 3.g’erne betyder det læseferien og ikke mindst studentertiden, som mange har set frem til gennem hele gymnasiet. Nu venter eksamenerne, studenterhuer og fejringen af afslutningen på tre år fyldt med oplevelser, fællesskab og minder.

God læseferie! Held og lykke med eksamenerne.

Afsløring af eksamener 2026

Se elevernes reaktion her.